Job 4 van 6


Report this listing

Solliciteren



Tijdelijk Administratief Medewerker


Functie

Op het hoofdkantoor in Erpe-Mere kijken we voor een aantal afdelingen uit naar tijdelijke administratieve ondersteuning. In functie van je interesse en ervaring kijken we op welke afdeling je het beste past.

Een greep uit het takenpakket :

  • Je bent het eerste aanspreekpunt – telefonisch of via mail – voor interne en externe contactpersonen, zoals leveranciers, partners of andere afdelingen bij ALDI
  • Samen met je collega’s beheer je de algemene mailbox van jouw afdeling
  • Je staat in voor verschillende administratieve taken, zoals het invoeren van data in het kader van rapportering, of ondersteunen in het voorbereiden van verslagen of presentaties
  • Je bezorgt bepaalde data of informatie aan jouw interne klanten binnen vaste deadlines. Zo zorg je er mee voor dat de interne processen vlot lopen

Jouw profiel

Je herkent jezelf in volgende punten:

  • Bij voorkeur heb je een administratieve studierichting gevolgd of beschik je over relevante ervaring. Enthousiaste schoolverlaters zijn welkom
  • Je bent een teamplayer en navigeert vlot in een nieuwe werkomgeving
  • Je communiceert vlot in het Nederlands en Engels
  • Je bent administratief sterk en houdt van nauwgezet werken
  • Je kunt een diversiteit aan taken aan en bent sterk in plannen en organiseren
  • Een goede kennis van MS Office (Word, Excel, Powerpoint) is essentieel
  • Telefonische oproepen aannemen
    Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
    Een boodschap noteren
  • Kopieerwerk verrichten
  • Administratieve dossiers samenstellen
    Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren
  • Brieven, tabellen, ... invoeren volgens instructies
  • Documenten coderen, klasseren en archiveren

Aanbod

Je krijgt bij ons uiteraard een aantrekkelijk salaris, met tal van extra voordelen, een grondige opleiding om een goede start te verzekeren en een uitdagende functie. Maar wat ons echt de moeite waard maakt, dat is onze ALDI-familie.

Met bijzonder hoge anciënniteitscijfers en een heel laag verloop, mogen we gerust zeggen dat het leuk werken is bij ons. Sterke idealen, collega’s die elke dag uniek maken, een dynamische werksfeer en een heel aangename bedrijfscultuur – het zijn slechts enkele van de elementen die ons nét iets meer dan enkel een werkgever maken.


Wij voorzien een contract bepaalde duur van 6 maand (mogelijk verlengbaar) aangevuld met maaltijdcheques, woon-werkvergoeding en groepsverzekering.

Solliciteren

Elke De Keyser
0493247455
elke.de-keyser@aldi.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht